Addiko Bank – banka partner No Limit Sarajevo Advertising Festivala

Kreativnost je danas jedna od najvažnijih valuta

Nakon pauze od deset godina, bosanskohercegovački festival kreativnosti u oglašavanju vraća se u punom sjaju, uz partnersku podršku Addiko banke.
No Limit SAF je nacionalno takmičenje u kreativnosti na kojem učestvuju agencije i oglašivači iz Bosne i Hercegovine sa svojim kreativnim radovima te nagrađuje najoriginalnije i jedinstvene ideje koje pomiču granice, neovisno o vrsti medija u kojem su realizirane.
Addiko Bank će ove godine podržati organizaciju No Limita kao banka partner.
„Kreativnost je danas jedna od najvažnijih valuta i zato nam se nekako prirodnim činilo da za partnera izaberemo Addiko banku koja se nametnula svojom kreativnošću u stvaranju i komuniciranju bankarskih proizvoda. Koliko se sjećam, kada je prije tri godine rađen rebrending i traženo ime za novu banku, londonska agencija koja je bila angažovana na tom poslu, predložila je Addiko. Na pitanje šta Addiko znači, iz agencije su odgovorili da ne znači ništa i da tom imenu značenje treba dati nova banka. I zaista, Addiko Bankje vrlo brzo postalo prepoznatljivo ime na regionalnom finansijskom tržištu prije svega zbog kreativnosti u poslovanju te originalnosti i odvažnosti u nestandardnom komuniciranju bankarskih proizvoda. Partnerska saradnja izmeðu AddikoBank i No Limit Sarajevo Advertising Festivalase zbog toga čini sasvim logičnom,“ izjavio je Ekrem Dupanović, glavni urednik portala Media Marketing i predsjednik No Limit SAF.

“U marketinškoj industriji kreativnost je presudna za uspjeh. Mi u Addiko banci se kontinuirano trudimo inovirati na svim poljima svog djelovanja, kreiramo proizvode i usluge tako da svojim klijentima olakšamo i pojednostavimo bankarstvo koliko god je to moguće, ali bez jasnog i atraktivnog oglašavanja, naši klijenti ne bi bili svjesni inovacija na kojima radimo. Festival No Limit podstiče kreativnost i originalnost, u čemu smo prepoznali sličnosti sa našom poslovnom filozofijom. No Limit SAF predstavlja jednu od mnogih u nizu pozitivnih praksi koje smo odlučili podržati u našem poslovanju,” istakla je Amra Babić, marketing specijalista iz Addiko Bankdd Sarajevo.

“Obzirom da se trudimo pomjerati granice i konstantno unapređivati svoje poslovanje kako bismo uvijek bili u prilici ponuditi nešto novo, jednostavnije i efikasnije te činjenicu da smo jedina specijalistička banka u regiji, smatramo da smo i sami kreativci u bankarskoj industriji. Vjerujemo da ideje podstiču nove ideje, te da će ova razmjena, koju će omogućiti No Limit SAF, biti presudna za veća postignuća u marketinškoj industriji u Bosni i Hercegovini”, istakla je Marija Panić, marketing menadžer Addiko Bank ad Banja Luka.

Addiko Bank Sarajevo

Cookies koristimo kako bismo poboljšali iskustvo korištenja naše stranice.

Pritiskom na bilo koju poveznicu na ovoj stranici prihvaćate korištenje cookies.".