Često postavljana pitanja

Uplate penzija/mirovina direktno zavise od uplate sredstava od strane Federalnog fonda PIO/MIO.
Banka rasknjiži penzije/mirovine na račune svojim korisnika penzionera/umirovljenika čim se sredstva za navedeno uplate od strane Federalnog fonda PIO/MIO.

Za otvaranje transakcijskog računa fizičkog lica rezidenta koji u Banci prima platu ili druge redovne i neredovne prilive (osim umirovljenika/penzionera koji mirovinu/penziju primaju preko Fonda PIO/MIO) potrebno je vaše lično prisustvo i važeći identifikacioni dokument, kopija lične karte/osobne iskaznice i potvrda o prebivalištu izdana od strane CIPS-a, ne starija od tri mjeseca.
Za transakcijski račun studenta potrebno je dodatno kopija indexa, odnosno stranica sa slikom, ličnim podacima i stranica sa upisanom godinom.
Za umirovljenike/penzionere koji mirovinu/penziju primaju preko fonda MIO/PIO potrebno je, dodatno dostaviti i ček od penzije, kao i popuniti ovlaštenje za prijenos penzije/mirovine.

Za otvaranje računa nerezidentu potrebno je vaše lično prisustvo i važeći identifikacioni dokument, kopija putovnice/pasoša, kao i potvrda boravišta izdata od strane nadležnog terenskog centra za poslove sa strancima, uz obrasce popunjene u poslovnici Banke.
Izuzetno, državljani sljedećih država mogu ući u BiH sa valjanom osobnom/ličnom kartom kojom se dokazuje identitet i državljanstvo:
•     država članica EU
•     država potpisnica Šengenskog sporazuma
•     iz zemalja: Andora, Crna Gora, Lihtenštajn, Monako, San Marino, Srbija, Sveta  Stolica i Švicarska Konfederacija
U slučaju stranih dokumenata koji nisu napisani na jednom od jezika koji se koriste u BiH, potrebno je dostaviti prijevod ovjeren od strane ovlaštenog sudskog tumača.

S obzirom da je Addiko Bank d.d. članica Agencije za osiguranje depozita Bosne i Hercegovine, štedni ulozi građana osigurani su prema Zakonu o osiguranju depozita, u iznosu do 50.000 KM po klijentu.

Prekoračenje po tekućem računu se odobrava klijentima koji su u stalnom radnom odnosu i imaju redovne mjesečne prilive na tekućem računu. Prekoračenje se dobija  bez žiranata i korišteno prekoračenje možete otplatiti kad god želite. Odobrava se na rok od 6 mjeseci uz automatsko produženje sve dok imate redovne mjesečne prilive na tekući račun i ako na dan automatskog produženja niste u nedozvoljenom minusu preko 70KM, te ako ste uredni po svim ostalim kreditnim proizvodima Banke.

Addiko sigurna internet kupovina

Sve svoje Addiko Mastercard® kartice možete registrovati za Sigurnu internet kupovinu i koristiti ih na svim prodajnim mjestima, koja podržavaju Mastercard® SecureCode sistem plaćanja.

•    Osigurajte da vaš računar ima instaliran najnoviji antivirusni software.
•    Kupujte na poznatim i sigurnim web stranicama – ikona koja ih označava je zaključani lokot ili ključić u donjem desnom kutu ekrana.
•    Ignorišite e-mail poruke u kojima se traže vaši lični podaci, šifre, PIN i sl.
•    Uvijek isprintajte svoju narudžbu, uslove kupovine/povrata robe/isporuke, te adresu i telefonski broj prodajnog mjesta.

To je polica osiguranja života i vinkulirana je u korist Banke.

To je kamata koja se plaća na iznos kredita za razdoblje od dana isplate kredita do dana kada se kredit stavlja u otplatu. Visina interkalarne kamate obično se obračunava u visini redovne kamate iz ugovora, ukoliko nije određeno drukčije.

To je trošak obrade kreditnog zahtjeva, izražen u procentima, a izračunava se na iznos odobrenog kredita i naplaćuje jednokratno.

Odmah pozovite naš centar koji je dostupan 24 sata dnevno, na broj +387-36-444-234 a poziv možete uputiti radnim danima i na broj telefona Addiko kontakt centra +387 33 866 666. Naknadno dođite u poslovnicu Banke koja vam je izdala karticu kako biste ispunili svoje formalne obaveze i dobili drugu karticu.

Ova usluga vam omogućava da postanete svoj lični bankar i da sami kontrolišete stanje i promet na svojim prijavljenim računima, provjerite izvode i platne naloge, platite sve vrste računa unutar domaćeg platnog prometa, izvršite kupoprodaju deviza i niz drugih usluga, uz niže naknada. I sve to bez fizičkog dolaska u Banku!
Tačnije, Banka dolazi vama gdje god vi poželite: u vašu kuću, na vaše radno mjesto, u omiljeni internet kafe, ili na bilo koje drugo mjesto koje ima računar i internet vezu, kako u zemlji tako i u inostranstvu! U svako doba dana putem Addiko EBank imate direktan pristup vašim računima i time dodatno štedite vrijeme i novac. Vaše ćemo podatke zaštititi korištenjem najsavremenije tehnologije.

Da li su vam informacije na stranici korisne?

Da
Ne

Plaćenje naknade za svaku uslugu je nepotrebno.

Odaberite odgovarajući paket i plaćajte jedinstvenu mjesečnu naknadu.

Paketi

 

Addiko Bank Sarajevo